Partner merytoryczny

Ipsos jest wyłącznym partnerem merytorycznym Grand Prix Farmacji i czuwa nad prawidłowym przebiegiem badań oraz przygotowuje raporty podsumowujące sondaże w kategoriach projektu.


dziełalność w 89 krajach
16 600 pracowników

Ipsos

W swoim podejściu do społecznej odpowiedzialności biznesu Ipsos zawsze stawiał na trzy kluczowe filary – pracowniczy, społeczny i środowiskowy. Informacje na temat działań w ramach tych filarów nie tylko pozwalają nam ocenić nasze działania na tle światowych norm, ale także stanowią podstawę do podejmowania dalszych inicjatyw.

Nasze zobowiązania CSR | Fundacja Ipsos  Środowisko | Wolontariat pracowniczy

Pracowników Ipsos, a jest ich 16 600, łączy 5 wartości. Ich przestrzeganie tych wartości każdego dnia oznacza komunikowanie ich klientom i całemu społeczeństwu. Świadczą one o naszych przekonaniach i zaangażowaniu i odróżniają nas od innych firm badawczych:
UCZCIWOŚĆ,
DOCIEKLIWOŚĆ,
WSPÓŁPRACA,
STAWIANIE DOBRA KLIENTA NA PIERWSZYM MIEJSCU,
DUCH PRZEDSIĘBIORCZOŚCI.
 
Jesteśmy wyjątkowi dzięki temu, że skupiamy specjalistów z wielu różnych dziedzin Aby móc zajmować się problemami, z którymi zgłaszają się nasi klienci i proponować im innowacyjne i kompleksowe rozwiązania, Ipsos stosuje podejście, które łączy w sobie umiejętności w ramach różnych obszarów specjalizacji.

www.ipsos.com/pl-pl



Magdalena Linka, Dyrektor Health w GfK Polonia, podsumowuje I edycję Plebiscytu

Naszą rolą w tym przedsięwzięciu było przygotowanie koncepcji metodologicznej Projektu w sposób, który zagwarantuje stworzenie rzetelnych narzędzi badawczych, w oparciu o które zostaną zebrane wiarygodne dane. Uzyskanie tego efektu było możliwe dzięki naszemu doświadczeniu badawczemu i wiedzy pozyskiwanej w projektach realizowanych w obszarze healthcare od wielu lat. Na polskim rynku GfK Polonia wspiera decyzje biznesowe firm blisko od 28 lat.

Nagrodzone w plebiscycie Grand Prix Farmacji preparaty zdobyły uznanie najważniejszych osób – samych pacjentów. Wśród zgłoszonych do konkursu preparatów, pacjenci wskazali te, które sami stosują, ale – co ważne – również te produkty, które najchętniej poleciliby innym pacjentom. Takich rekomendacji mogły udzielić wyłącznie osoby przekonane o skuteczności działania preparatów. Dlatego wszystkim osobom odpowiedzialnym za marki wyróżnione w Plebiscycie należą się słowa uznania.

O wyłonieniu zwycięzców decydowali także farmaceuci, wskazując preparat, który oceniają najlepiej, m.in. pod kątem jakości, skuteczności, czy też bezpieczeństwa. Zwycięstwo uzyskane dzięki głosom farmaceutów to ważne wyróżnienie. Szczególnie, jeśli weźmiemy pod uwagę fakt, że farmaceuta stanowi jedno z głównych źródeł wiedzy pacjenta o produktach leczniczych. Z danych GfK Polonia wynika, że około 20-40% decyzji zakupowych dotyczących preparatów bez recepty podejmowanych w aptece, dokonywanych jest pod wpływem właśnie rekomendacji aptecznej. Dlatego szczególne gratulacje należą się osobom, które pracują nad rozwojem marek i które uzyskały najwięcej głosów wśród tej znaczącej grupy, jaką stanowią farmaceuci.