Grand Prix Farmacji - II edycja

Projekt Grand Prix Farmacji powstał, aby wyłonić najbardziej cenione produkty na polskim rynku farmaceutycznym
oraz nagrodzić Godłem Grand Prix najpopularniejsze i najczęściej rekomendowane z nich. Plebiscyt skierowany jest do producentów i dystrybutorów środków leczniczych, natomiast o tym, który produkt otrzyma wyróżnienie, zadecydują pacjenci oraz farmaceuci w trakcie badania.
1000
To minimalna liczba pacjentów uwzględnionych w badaniu
180
W ramach Grand Prix Farmacji minimum tylu farmaceutów zgłosi swoje rekomendacje w każdej z kategorii
26%
Taki procent kupujących sugeruje się godłem promocyjnym w momencie dokonywania zakupu

7 powodów, dla których warto wziąć udział w Grand Prix Farmacji

Konsumenci ufają godłom promocyjnym
26% kupujących sugeruje się godłem promocyjnym w momencie dokonywania zakupu.

Rzetelna metodologia to wiarygodne wyróżnienie
Grand Prix Farmacji opiera się na rzetelnej metodologii opracowanej we współpracy z czołowym instytutem badawczym w Polsce – GfK Polonia

Wybór pacjentów oraz farmaceutów
o przyznaniu Tytułu Grand Prix Farmacji decydują głosy najważniejszych grup z perspektywy rynku farmaceutycznego.

Cenny argument w kampaniach promocyjnych
Każdy Laureat będzie mógł wykorzystać hasło i Godło Projektu Grand Prix Farmacji oraz wyniki badań konsumenckich w swoich kampaniach promocyjnych i marketingowych.

Prestiżowa nagroda
tytuł otrzymuje wyłącznie jeden Laureat w danej kategorii. O wartości wyróżnienia świadczy także fakt, że otrzymają go wyłącznie najmocniej rekomendowane marki na rynku farmaceutycznym.

Bezterminowe prawo do wykorzystania Godła Grand Prix Farmacji
Laureaci nagrodzeni tytułem będą mogli bezterminowo korzystać z Godła Grand Prix, hasła plebiscytu oraz raportu z badań.

Komunikacja z Pacjentami i Farmaceutami
W ramach plebiscytu zaplanowana jest kampania promująca projekt oraz jego uczestników w prasie, Internecie oraz punktach sprzedaży.