Wielki Finał I edycji Grand Prix Farmacji!

Przeszło 150 zgłoszonych produktów, ponad 50 producentów farmaceutycznych, blisko 5000 zebranych głosów pacjentów i niemal 400 wskazań farmaceutów. Te liczby podsumowują I edycję Grand Prix Farmacji. I jeszcze jedna, najważniejsza liczba: 25 Laureatów Plebiscytu – najpopularniejszych i najczęściej rekomendowanych przez pacjentów i farmaceutów produktów na polskim rynku farmaceutycznym.

Pierwsza edycja projektu już za nami. Jak można go podsumować? Osiem miesięcy ciężkiej pracy. Tysiące wykonanych telefonów. Setki nawiązanych kontaktów i… zespół Grand Prix Farmacji kierowany przez: Przemysława Gogolę, PR Managera Grupy Farmacol oraz koordynatorki projektu: Natalię Rucińską i Agnieszkę Ziółkowską-Ditman. Organizatorem Plebiscytu jest jeden z czołowych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce – Grupa Farmacol. Wyłącznym Partnerem Merytorycznym projektu jest instytut badania opinii GfK Polonia, a Partnerami Polskie Towarzystwo Farmaceutyczne i Polski Związek Producentów Leków Bez Recepty (PASMI).

Kliknij w poniższy link, aby przeczytać artykuł w całości:
 

Pliki do pobrania: